1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi společností:
BeMore, s.r.o.
IČO: 22556095, DIČ: CZ22556095
se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 417404
e-mail: [email protected]
telefon: +420 606 092 580
web: www.be-more.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
a jejími zákazníky (dále jen „Zákazník“ nebo „Uživatel“), kteří si prostřednictvím webových stránek Poskytovatele objednávají digitální obsah, online služby nebo vstupenky na osobní tréninky.
1.2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká:
a) vyplněním a odesláním objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele,
b) potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele,
c) úspěšným provedením platby prostřednictvím online platební brány.
Okamžikem připsání platby na účet Poskytovatele je smlouva uzavřena a Zákazník získává práva odpovídající zakoupenému produktu nebo službě podle těchto VOP.
1.3. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Odchylná ujednání sjednaná individuálně mají přednost před zněním těchto VOP.
1.4. VOP jsou určeny jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele, kteří si produkty nebo služby Poskytovatele objednávají.
- Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti.
- Podnikatel je osoba zapsaná v obchodním rejstříku nebo osoba, která jedná v rámci své obchodní činnosti.
Ustanovení o ochraně spotřebitele se použijí pouze na Zákazníky, kteří splňují definici spotřebitele podle občanského zákoníku.
1.5. Komunikace mezi Poskytovatelem a Zákazníkem probíhá zejména elektronicky.
- Oficiální komunikační kanál je e-mail: [email protected].
- Poskytovatel může využívat také zákaznický účet či členskou sekci na webu pro poskytování přístupů, oznámení a faktur.
1.6. Zákazník je povinen před uzavřením smlouvy:
a) seznámit se s těmito VOP,
b) ověřit správnost údajů uvedených v objednávce,
c) potvrdit souhlas s tím, že dodáním digitálního obsahu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, pokud mu bude obsah zpřístupněn.
1.7. Tyto VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce a řídí se právním řádem České republiky. Případné spory budou řešeny postupem uvedeným v článku 9 těchto VOP.
2. Specifikace služeb a produktů
2.1. Poskytovatel nabízí Zákazníkům zejména následující produkty a služby:
a) Online kurzy a další digitální obsah
• Soubor vzdělávacích lekcí, videí a dalšího digitálního obsahu (např. videonahrávky, PDF soubory, e-booky, pracovní listy, checklisty a další) poskytovaných v digitální podobě prostřednictvím internetu.
• Mohou být prodávány formou jednorázového nákupu nebo předplatného, přičemž konkrétní podmínky (doba přístupu, cena, obsah) jsou vždy uvedeny u jednotlivého produktu na webových stránkách Poskytovatele.
• Tento obsah je dodáván výhradně v elektronické formě, přičemž Zákazník získává přístup po úspěšném provedení platby podle článku 3 těchto VOP.
b) Přístup do členské sekce / zákaznického účtu
• Součást některých produktů je zpřístupnění členské sekce na webu Poskytovatele, kde Zákazník nalezne své zakoupené kurzy, videa nebo bonusové materiály.
• Délka přístupu je vždy uvedena u konkrétního produktu.
c) Osobní tréninky, semináře a workshopy („Osobní tréninky“)
• Jednorázové vzdělávací akce, které probíhají prezenčně na předem určeném místě a v čase oznámeném Poskytovatelem.
• Účast je možná pouze pro osoby starší 18 let a na vlastní odpovědnost účastníka.
• Vstupenky na tyto akce jsou nepřenosné a nevratné, pokud není výslovně uvedeno jinak.
• V případě mimořádných událostí, zejména vládních omezení (např. pandemie, živelní události), si Poskytovatel vyhrazuje právo převést osobní trénink do online formy, aniž by tím vznikl nárok na vrácení vstupného.
2.2. Dostupnost produktů a služeb
• Aktuální nabídka produktů a služeb je vždy uvedena na webových stránkách Poskytovatele.
• Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv nabídku upravit, zejména pokud dojde k aktualizaci obsahu, změně ceny, změně technické platformy nebo provozních podmínek.
• Zakoupený produkt je vždy poskytován ve znění a podobě dostupné v době nákupu. Poskytovatel je oprávněn provádět drobné aktualizace či doplnění obsahu, které neovlivní jeho hlavní charakter.
2.3. Podmínky přístupu k digitálnímu obsahu
• Přístup k zakoupenému digitálnímu obsahu získává Zákazník okamžikem připsání platby na účet Poskytovatele a následným doručením přístupových údajů nebo zpřístupněním v členské sekci.
• Časové omezení přístupu je vždy uvedeno u konkrétního produktu.
• Přístup je vázán na konkrétního Zákazníka a nesmí být sdílen s třetími osobami. Porušení této povinnosti může vést k okamžitému zrušení přístupu bez náhrady.
2.4. Povinnosti Zákazníka při užívání digitálního obsahu
• Zákazník se zavazuje nešířit, nekopírovat ani jinak nezpřístupňovat digitální obsah třetím osobám.
• Digitální obsah smí být využíván výhradně pro osobní potřebu a v souladu s autorským zákonem.
• Jakékoliv porušení těchto podmínek je důvodem pro odebrání přístupu bez náhrady a může být důvodem pro uplatnění náhrady škody.
3. Cena, platební a dodací podmínky
3.1. Cena produktů a služeb
• Aktuální cena jednotlivých produktů a služeb je vždy uvedena na webových stránkách Poskytovatele, a to u konkrétního produktu či služby.
• Ceny jsou uváděny v českých korunách (CZK) a zahrnují veškeré zákonné daně a poplatky (zejména DPH), není-li výslovně uvedeno jinak.
• Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny kdykoliv změnit, přičemž změna ceny nemá vliv na již uzavřené smlouvy.
3.2. Platební podmínky
• Úhrada ceny za produkty a služby je možná výhradně platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány integrované na webových stránkách Poskytovatele.
• Zákazník je povinen provést platbu v plné výši při objednání produktu nebo služby. Objednávka je závazná odesláním a zaplacením ceny.
• Za okamžik zaplacení se považuje úspěšné dokončení transakce prostřednictvím platební brány a potvrzení této transakce Poskytovatelem.
• Po úspěšné platbě obdrží Zákazník potvrzení o provedení platby na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.
3.3. Dodací podmínky pro digitální obsah
• Digitální obsah (online kurzy, výuková videa a další digitální obsah) je považován za dodaný okamžikem, kdy je Zákazníkovi:
doručen e-mail s přístupovými údaji k členské sekci nebo k zakoupenému produktu, nebo
zpřístupněn v jeho zákaznickém účtu / členské sekci na webu Poskytovatele.
• Přístupové údaje jsou určeny výhradně pro osobní potřebu Zákazníka a jejich sdílení s třetími osobami je zakázáno.
• Okamžikem dodání se zároveň považuje povinnost Poskytovatele za splněnou.
3.4. Dodací podmínky pro osobní tréninky (workshopy, semináře)
• Zakoupením vstupenky Zákazník získává právo účasti na konkrétním termínu akce uvedeném při objednávce.
• Vstupenka je doručena elektronicky na e-mailovou adresu Zákazníka, není-li na webu uvedeno jinak.
• Účastník je povinen při registraci na místě konání prokázat se platnou vstupenkou v elektronické nebo tištěné podobě.
• Vstupenky jsou nevratné a nepřenosné, není-li výslovně uvedeno jinak.
• V případě mimořádných událostí, které znemožní konání akce (např. pandemická opatření, živelní pohroma), si Poskytovatel vyhrazuje právo:
akci přesunout na náhradní termín, nebo
převést akci do online podoby, aniž by tím vznikl nárok na vrácení vstupného.
3.5. Prodlení s platbou
• Nebude-li platba Zákazníka úspěšně provedena, nevzniká mu nárok na dodání produktu ani poskytnutí služby.
• Poskytovatel si vyhrazuje právo neumožnit přístup k digitálnímu obsahu či odmítnout účast na osobním tréninku až do úplného uhrazení ceny.
4. Reklamační a storno podmínky
4.1. Obecná ustanovení
• Reklamace a požadavky Zákazníků se řídí těmito VOP a příslušnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.).
• Reklamace se vztahují pouze na produkty a služby, jejichž dodání bylo řádně uhrazeno a u nichž došlo k prokazatelné vadě nebo nemožnosti využití služby na straně Poskytovatele.
• Zákazník je povinen při uplatnění reklamace prokázat nákup produktu či služby (např. e-mailové potvrzení, faktura).
4.2. Reklamace digitálního obsahu
• Digitálním obsahem se rozumí online kurzy, výuková videa, další digitální obsah a přístup do členské sekce poskytovaný Poskytovatelem.
• Digitální obsah je dodáván okamžikem zpřístupnění přístupu podle článku 3 těchto VOP.
• Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit Poskytovateli jakoukoli vadu nebo problém s přístupem k digitálnímu obsahu, a to e-mailem na adresu: [email protected].
• Za reklamovatelnou vadu se považuje zejména:
- nemožnost přihlásit se do členské sekce nebo zákaznického účtu,
- nefunkční přístup k zakoupenému digitálnímu obsahu z důvodu na straně Poskytovatele.
• Za vadu se nepovažuje:
- dočasná nedostupnost obsahu způsobená údržbou systému nebo technickými problémy třetích stran,
- problémy vzniklé na straně Zákazníka (nefunkční zařízení, zastaralý software, špatné internetové připojení).
• Poskytovatel vyřídí reklamaci digitálního obsahu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se Zákazníkem nedohodne jinak.
• O výsledku reklamace bude Zákazník vyrozuměn e-mailem. V případě uznané reklamace poskytne Poskytovatel nápravu, např.:
- obnovením přístupu k digitálnímu obsahu,
- poskytnutím náhradního obsahu,
- případně vrácením zaplacené ceny, nebude-li možné závadu odstranit jinak.
4.3. Reklamace osobních tréninků (seminářů, workshopů)
• Vstupenky na osobní tréninky jsou nevratné a nepřenosné, jak je uvedeno v článku 3 těchto VOP.
• Reklamace vstupenek se nepřijímají z důvodu neúčasti Zákazníka na akci, pokud tato neúčast není způsobena prokazatelnou vadou na straně Poskytovatele (např. akce se nekonala a nebyla nahrazena online verzí či náhradním termínem).
• V případě vládních omezení nebo mimořádných událostí si Poskytovatel vyhrazuje právo převést akci do online podoby nebo stanovit náhradní termín. V takovém případě nevzniká nárok na vrácení vstupného.
4.4. Způsob uplatnění reklamace
• Reklamaci lze uplatnit výhradně písemně, a to:
- e-mailem na adresu: [email protected], nebo
- poštou na adresu sídla Poskytovatele: BeMore, s.r.o., Kurzova 2222/16, 155 00 Praha 5.
• Pro rychlejší vyřízení reklamace se doporučuje využít Reklamační formulář, který je součástí těchto VOP jako příloha.
• Reklamace by měla obsahovat zejména:
- identifikaci Zákazníka (jméno, e-mail),
- číslo objednávky nebo faktury,
- popis vady a okolností, za kterých se vada projevuje,
- požadovaný způsob vyřízení reklamace.
4.5. Lhůta pro vyřízení reklamace
• Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení.
• O výsledku reklamace a způsobu jejího vyřízení bude Zákazník informován písemně na e-mail uvedený při nákupu.
4.6. Storno podmínky
• Zákazník bere na vědomí, že zakoupené vstupenky na osobní tréninky nelze stornovat a cena se nevrací, pokud není výslovně uvedeno jinak.
• Digitální obsah (online kurzy, výuková videa, další digitální obsah) není možné po zpřístupnění stornovat ani vracet, jelikož se jedná o plnění podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, které je vyloučeno z odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem.
• V případě technických problémů na straně Zákazníka není možné požadovat storno či vrácení ceny, pokud Poskytovatel dodal službu řádně.
5. Dodací podmínky digitálního obsahu
5.1. Způsob dodání digitálního obsahu
Zakoupený digitální obsah, včetně online kurzů, výukových videí a dalšího digitálního obsahu, je Zákazníkovi dodáván výhradně v elektronické podobě, a to jedním nebo více z následujících způsobů:
a) zpřístupněním v členské sekci / zákaznickém účtu na webových stránkách Poskytovatele,
b) zasláním přístupových údajů nebo odkazu ke stažení na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při nákupu,
c) prostřednictvím aktivace přístupu přímo po provedení úspěšné platby přes platební bránu.
5.2. Okamžik splnění dodávky
Za okamžik splnění dodávky digitálního obsahu se považuje:
a) okamžik zpřístupnění zakoupeného obsahu v členské sekci nebo zákaznickém účtu, nebo
b) okamžik doručení přístupových údajů či odkazu k obsahu na e-mail Zákazníka.
Od tohoto okamžiku se má za to, že Poskytovatel splnil svůj závazek dodat digitální obsah v souladu s kupní smlouvou.
5.3. Technické požadavky a odpovědnost Zákazníka
Pro správné užívání digitálního obsahu je nezbytné, aby Zákazník disponoval:
a) stabilním připojením k internetu,
b) zařízením umožňujícím přehrávání video a audio obsahu (počítač, tablet, chytrý telefon) a
c) aktuálním internetovým prohlížečem podporujícím moderní webové standardy.
Poskytovatel nenese odpovědnost za nemožnost využívání digitálního obsahu způsobenou technickými překážkami na straně Zákazníka (např. nedostatečná rychlost připojení, neaktualizovaný software, omezení firemní sítě apod.).
5.4. Omezení odpovědnosti a povinnosti Zákazníka
Zákazník bere na vědomí, že přístupové údaje k digitálnímu obsahu jsou přísně osobní a nepřenosné.
Je zakázáno jakékoliv šíření, sdílení či kopírování zakoupeného obsahu třetím osobám bez písemného souhlasu Poskytovatele.
Porušení této povinnosti může vést k okamžitému odebrání přístupu bez náhrady a případně i k uplatnění náhrady škody podle platných právních předpisů.
5.5. Doba zpřístupnění obsahu
Doba, po kterou bude mít Zákazník přístup k zakoupenému obsahu, je vždy uvedena u konkrétního produktu na webových stránkách Poskytovatele.
Pokud není u produktu uvedeno jinak, přístup zaniká uplynutím sjednané doby nebo v případě porušení podmínek užívání digitálního obsahu ze strany Zákazníka.
6. Platební podmínky a storno
6.1. Způsob úhrady
Cena za produkty a služby Poskytovatele je vždy uvedena na webových stránkách www.be-more.cz u příslušného produktu nebo služby.
Veškeré platby za produkty a služby Poskytovatele lze provést výhradně bezhotovostně platební kartou prostřednictvím online platební brány uvedené na webu Poskytovatele.
Po provedení úspěšné platby bude Zákazníkovi zasláno potvrzení o přijetí platby na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.
6.2. Cenové podmínky
Všechny ceny jsou uváděny v českých korunách (CZK) a zahrnují veškeré zákonné daně a poplatky, není-li výslovně uvedeno jinak.
Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny kdykoliv měnit, avšak změna ceny nemá vliv na již dokončené a zaplacené objednávky.
Cena je splatná okamžikem provedení objednávky a platba je podmínkou dodání digitálního obsahu či umožnění účasti na osobním tréninku.
6.3. Podmínky storna u digitálních produktů
Vzhledem k tomu, že se jedná o digitální obsah dodávaný elektronickou cestou, nemá Zákazník po zpřístupnění obsahu právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
V případě, že by digitální obsah nebyl zpřístupněn řádně z technických důvodů na straně Poskytovatele, má Zákazník právo uplatnit reklamaci dle článku 4 těchto VOP.
6.4. Podmínky storna u osobních tréninků
Zakoupené vstupenky na osobní tréninky, semináře či workshopy jsou nevratné a nepřenosné, není-li výslovně uvedeno jinak.
V případě vládních omezení nebo mimořádných událostí (např. pandemie, živelní pohroma) si Poskytovatel vyhrazuje právo převést osobní trénink do online formy, aniž by tím vznikl nárok na vrácení vstupného.
Zákazník bere na vědomí, že jeho neúčast na akci nezakládá nárok na vrácení vstupného, ani na poskytnutí náhradního termínu, pokud Poskytovatel neurčí jinak.
6.5. Neprovedení platby
Nebude-li platba za objednaný produkt nebo službu provedena řádně, Poskytovatel není povinen digitální obsah zpřístupnit ani umožnit účast na osobním tréninku.
V případě opakovaného neprovedení platby může Poskytovatel objednávku jednostranně stornovat bez nároku Zákazníka na náhradu škody.
6.6. Faktura a daňové doklady
Poskytovatel vystaví Zákazníkovi daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě, který bude zaslán na e-mail uvedený při objednávce.
Elektronická faktura se považuje za doručenou okamžikem jejího odeslání na e-mailovou adresu Zákazníka.
7. Právní ujednání a odpovědnost
7.1. Rozhodné právo
Tyto Všeobecné obchodní podmínky a všechny smluvní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb., v platném znění) a zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb., v platném znění).
V případě, že smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, dohodly se strany na použití českého práva jako rozhodného.
7.2. Odpovědnost Poskytovatele za škodu
Poskytovatel odpovídá pouze za přímou škodu, která byla prokazatelně způsobena porušením jeho povinností vyplývajících ze smlouvy nebo z těchto VOP.
Poskytovatel není odpovědný za:
a) škody způsobené nesprávným užíváním digitálního obsahu nebo porušením povinností Zákazníka stanovených těmito VOP;
b) ztrátu dat, ztrátu zisku nebo nepřímé následné škody, které Zákazníkovi vzniknou v souvislosti s užíváním digitálního obsahu nebo účastí na osobních trénincích;
c) jakékoli škody na zdraví či majetku vzniklé během osobních tréninků, které Zákazník absolvuje na vlastní odpovědnost, pokud nebyly způsobeny úmyslně či z hrubé nedbalosti Poskytovatele.
7.3. Odpovědnost Zákazníka
Zákazník odpovídá za to, že při objednávce uvedl pravdivé, úplné a aktuální údaje a že jím poskytnuté kontaktní údaje jsou funkční a bezpečné pro doručování elektronické komunikace.
Zákazník odpovídá za to, že bude digitální obsah užívat výhradně pro osobní potřebu a v souladu s autorským zákonem, nebude jej neoprávněně šířit ani zpřístupňovat třetím osobám.
Zákazník nese plnou odpovědnost za dodržování zdravotních a bezpečnostních doporučení během osobních tréninků. Doporučuje se, aby si před účastí na fyzicky náročných aktivitách ověřil svůj zdravotní stav u odborného lékaře.
7.4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že mezi Poskytovatelem a Zákazníkem – spotřebitelem dojde ke sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI), která je pověřena mimosoudním řešením spotřebitelských sporů: sídlo: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 web: www.coi.cz
Spotřebitel má rovněž možnost využít platformu pro řešení sporů online (ODR), která je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se použije pouze pro zákazníky – spotřebitele, nikoli pro podnikatele.
7.5. Vyšší moc (Force Majeure)
Poskytovatel nenese odpovědnost za neplnění svých povinností v případě, že mu v tom brání překážky nezávislé na jeho vůli, které nelze rozumně předvídat ani překonat (např. živelní události, výpadky internetu či dodávek energií, kybernetické útoky, pandemie, rozhodnutí orgánů veřejné moci).
Doba plnění povinností Poskytovatele se o dobu trvání vyšší moci přiměřeně prodlužuje. Pokud překážka trvá déle než 30 dnů, je Poskytovatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
7.6. Ustanovení o částečné neplatnosti
Pokud by některé ustanovení těchto VOP bylo shledáno neplatným nebo neúčinným, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.
Neplatné nebo neúčinné ustanovení se nahradí ustanovením, které nejlépe odpovídá účelu původního ustanovení.
8. Závěrečná ustanovení a účinnost
8.1. Komunikace mezi Poskytovatelem a Zákazníkem
Veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Zákazníkem probíhá primárně elektronicky, prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím uživatelského účtu/členské sekce na webu Poskytovatele.
Zákazník je povinen sledovat svou elektronickou poštu a aktualizovat kontaktní údaje, které poskytl při objednávce, aby bylo možné doručovat smluvní oznámení.
Elektronická komunikace se považuje za doručenou okamžikem jejího odeslání na poslední známou e-mailovou adresu Zákazníka, pokud není prokazatelně vrácena jako nedoručitelná.
8.2. Změny VOP
Poskytovatel je oprávněn tyto Všeobecné obchodní podmínky průběžně aktualizovat nebo měnit, zejména v případě:
a) změny právních předpisů nebo rozhodovací praxe soudů,
b) změny technických možností poskytování služeb nebo provozu online platformy,
c) rozšíření, změny či úpravy nabídky produktů a služeb.
Nové znění VOP nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele, není-li výslovně uvedeno jinak.
Na smluvní vztahy vzniklé před účinností nové verze VOP se použije původní znění, ledaže se Zákazník výslovně rozhodne přijmout novou verzi.
8.3. Ujednání o smlouvě na dálku
Smlouvy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem jsou uzavírány prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (zejména prostřednictvím webových stránek Poskytovatele).
Náklady na použití prostředků komunikace na dálku (např. internetové připojení) nese Zákazník, přičemž se tyto náklady neliší od základní sazby poskytovatele připojení.
8.4. Zákazník – podnikatel
Pokud je Zákazník podnikatelem, platí pro jeho vztah s Poskytovatelem, že:
a) nemá právo na odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, pokud je předmětem plnění digitální obsah;
b) odpovědnost Poskytovatele za případnou škodu je omezena do výše uhrazené ceny za příslušný produkt nebo službu;
c) mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle článku 7.4 se na podnikatele nevztahuje.
8.5. Odstoupení od smlouvy a zrušení přístupu
Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy nebo zrušit přístup k digitálnímu obsahu či členské sekci bez náhrady, pokud Zákazník poruší tyto VOP, zejména pokud:
a) neoprávněně sdílí nebo šíří zakoupený digitální obsah,
b) poruší autorská práva nebo jiné právní povinnosti,
c) úmyslně zneužije členskou sekci či online platformu způsobem, který může poškodit Poskytovatele nebo ostatní uživatele.
8.6. Archivace smluv a elektronická podoba
Smlouvy jsou uzavírány v elektronické podobě a Poskytovatel je archivuje po dobu nejméně 5 let od jejich uzavření, nejdéle však do doby, než uplynou všechny zákonné lhůty pro případné uplatnění práv.
Smlouvy nejsou přístupné třetím osobám; Zákazník má však možnost si je vyžádat na základě písemné žádosti zaslané Poskytovateli.
8.7. Závěrečná ujednání
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
Pokud Zákazník při objednávce stvrdí souhlas s VOP, má se za to, že se s nimi řádně seznámil a bez výhrad je přijímá.
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 5. srpna 2025.
Příloha 1: Reklamační formulář
Reklamační formulář pro uplatnění práv z vadného plnění / reklamace digitálního obsahu
Tento formulář slouží pro uplatnění reklamace v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti BeMore, s.r.o. a platnými právními předpisy.
Formulář prosím vyplňte čitelně a zašlete:
E-mailem: [email protected]
Poštou: BeMore, s.r.o., Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5
1. Identifikace zákazníka
Jméno a příjmení / Název firmy: …………………………………………………
Adresa bydliště / Sídla: ……………………………………………………………
E-mail: ………………………………………………………………………………
Telefon: ………………………………………………………………………………
Číslo objednávky / Faktury: ………………………………………………………
2. Identifikace reklamovaného produktu / služby
Název produktu / služby: …………………………………………………………
Datum zakoupení: …………………………………………………………………
Datum zjištění vady: ………………………………………………………………
3. Popis závady nebo problému
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
4. Požadovaný způsob vyřízení reklamace
(zaškrtněte možnost)
☐ Zprovoznění přístupu k digitálnímu obsahu
☐ Poskytnutí náhradního přístupu / produktu
☐ Jiný způsob (uveďte): ……………………………………………………………
5. Prohlášení zákazníka
Prohlašuji, že výše uvedené údaje jsou pravdivé a reklamaci uplatňuji v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele.
V ……………………, dne ……………………
Podpis zákazníka: …………………………………

Copyright 2025. Česká republika All Rights Reserved.